מה עושים אדריכלים בשבת?

image

image

image

image

לפני זמן מה ראיתי ראיון עם האדריכל נסטור סנדבנק באתר אינטרנט העוסק באדריכלות. המראיינת שאלה אותו שאלות על העבודה שלו, ונסטור התעקש שזאת לא עבודה. " זה תחביב, זאת דרך חיים" הוא אמר. אני מתארת לעצמי שהתשובה הזאת יכולה להשמע מתחנחנת למי שלא עוסק בעיסוק שהוא יצירתי, אבל אני מזדהה מאוד עם ההרגשה של נסטור.
למשל…היום בשבת, התעוררתי לפני שאר בני המשפחה, ומה עשיתי? הלכתי לעבוד!
הספקתי שש שעות עבודה עוד לפני שהגיעו האורחים.
כמובן שיש צדדים בעבודה שאינם כיפיים במיוחד: עבודה מול חלק מהרשויות, ביורוקראטייה שקשורה במקצוע שלנו. אבל בסך הכל רוב רובה של העבודה מלאת השראה והנאה. ואגיד לכם בסוד: היום אחרי סוף שבוע של ארבעה ימים, אני כבר מחכה לשוב לעבודה…

ומה אני עושה עכשיו? גולשת בבלוגים על אדריכלות וכותבת בבלוג שלי, על העבודה שלי…אני בסדר?
מי מרגיש כמוני?

אלכס

אני רואה שאני חוזרת על עצמי:בפוסט הזה כתבתי על אותו הנושא….בערך

ביי

2 מחשבות על “מה עושים אדריכלים בשבת?

    • נראה לי שפשוט זאת לא עבודה, אלא דרך חיים, ייעוד. אני מצאתי את שלי קצת מאוחר, הספקתי לבלות עם הילדים…
      אני מקווה שאתה לא בטראומה יותר מדי, וגם שהילדים שלי לא מרגישים פגועים….

מה דעתכם?

