בניית מכולות

כבר הרבה זמן אני עוקבת ולומדת על בנייה במכולות.

התכנון של בנייה במכולות דומה לבניה בלגו, שבו אבני היסוד ידועות מראש, והחיבורים והשילובים הם אינסופיים.

הבנייה במכולות, נכנסת לקטגוריית הבנייה הירוקה, מכמה סיבות: המכולות שבהן משתשמים הן מכולות משומשות, שסיימו את תפקידן בים, ויוצאות ל”פנסיה”, וכך למעשה, אנחנו עושים בהן שימוש מחדש – REUSE. החומר ממנו עשויות המכולות הוא חומר שניתן למחזר אותו בקלות רבה בעתיד – ברזל וכך הבית הוא גם נופל לקטגוריה של RECYCLE.

הסיבה הנוספת לכך שהבניה במכולות היא ירוקה, היא שעצם ההתכווננות לבניה בחומר כזה, גורמת לתכנון חסכוני במקום. אדם שבונה את ביתו ממיכלים, מכוון לחשיבה חסכונית.

אני מחכה ללקוח שיפנה אלי בבקשה לתכנן בית מכולות!

רק קצת לגרות את התאבון: כמה פרוייקטים מהעולם:

נ.ב.: הבניה ממכולות זולה ומהירה!

פוסט קודם שלי על בית מכולות: http://wp.me/pB29W-cN

מלון הבנוי ממכולות:

המבורג גרמניה

.”


תמונות מתוך הבלוג Web Ecoist  

25hours: Reclaimed Shipping Container Hotel in Hamburg


בית מכולות של “HOME CONTAINED” בעיצובה של Debbie Glassberg

www.homecontained.com

יפה לראות כיצד החומר משפיע על האסטטיקה של הבית.


מרכז קניות בעיירה  CHRISTCHURCH בניו זילנד, שנפגעה ברעש אדמה קשה. המרכז הוקם כמרכז קניות ובילוי קהילתי, בזמן קצר מאוד , בעל חזות שמחה, ושימושי מאוד.


דוגמה לבניית בנייני מגורים ממכולות:

מתוך בלוג WebEcoist.com

15Awesome Ways to Reuse Shipping Containers

container-city

למי עשיתי חשק?

4 מחשבות על “בניית מכולות

    • תודה. נפלא! תמיד יש התלבטות לגבי החיפוי. אני אישית מאוד אוהבת את המראה המקורי של המכולות ולא להסתיר אותן, מצד שני, מבחינה תרמית מוטב לבודד מבחוץ…

  1. קודם כל מחמאות על הבלוג. גם אני מתעניינת בבניה ירוקה ובבניה ממכולות.
    אשמח לחלק איתך ועם הקוראים בית מקסים שנבנה בארץ, שפורסם גם בבלוג הנ"ל לבניה ירוקה:
    http://inhabitat.com/golany-architects-turns-a-shipping-container-into-a-two-tree-house/
    אני מקווה לבנות בית דומה לעצמנו. אני אוהבת שהוא ביתי ושהבניה ממכולות עזרה לשמור על העצים.
    יש צילומים נוספים גם באתר של האדריכלים (גולני אדריכלים):
    http://www.golanyarchitects.com/Golany%20Architects_Residence%20nr%20Jerusalem_01.htm

    • תודה על התגובה והאינפורמציה. אני שמחה שיש קהל שמתעניין בבניה במכולות. המגבלה הגדולה של המכולות היא גובהן: רק 2.54 מ'. קיימות מכולות גבוהות יותר, אך מחירן גבוה יותר.

מה דעתכם?

