מודל

העבודה שלי, לתכנן בתים. ולצורך זה אני נעזרת בתכנת תלת-מימד. אני מרגישה שהכלי מאפשר לי תקשורת מצויינת עם לקוחותיי, כשאנחנו עובדים יחד על רעיונות שונים לביתם. אלה מספר דוגמאות של הדמיות עבודה. אלה לא הדמיות פוטו-ראליסטיות, כפי שמשתמשות לעיתים חברות בניה או יזמות על מנת לתת ממש תחושה של חמרים, תאורה ולדמות ממש צילום. הדמיות אלה, הן הדמיות עבודה, ואנו קוראים להן “מודל”. כל דגם הוא מודל תלת מימדי וירטואלי, שהלקוח יכול לראות כוונים שלו, ולחוש את המסות ואת הנפחים של הבית מבחוץ ומבפנים, על מנת שיהיה קל יותר לקבל החלטות.

2013-07-08 Picciotto Capture

Capture

אבל, הפעם יש לי לקוחה, אמנית, שאינה מסתפקת במודל “וירטואלי” במחשב. היא רצתה לחוש את ביתה העתידי, ובנתה לעצמה מודל פיזי, מקרטון, וקצת רשת לולים….היא הביאה איתה את המודל לפגישה במשרד, וכמובן שהייתי חייבת לצלם.

2013-08-08 13.31.372013-08-08 13.32.05

2013-08-08 13.31.52

מה יותר ממחיש? כל אחד וההעדפות שלו….

שבת שלום

אלכס

מה דעתכם?

