איפה מחפשים אדריכל?

היום אני רוצה לדבר על איפה מחפשים ומוצאים אדריכל. הרבה כבר כתבתי על איך לעבוד עם אדריכל, איך לבחור את האדריכל, אבל איפה בכלל מתחילים לחפש?

כמובן שאני לא מתיימרת להנחות אתכם איפה מוצאים את האדריכל של בית חלומותיכם, אבל לאלה מכם שאוהבים לשוטט באינטרנט, ואם אתם קוראים את זה, אז אני מניחה שזה גם מה שאתם עושים ברגע זה, אני רוצה להכיר אתר אינטרנט נהדר, שמשום מה עדיין לא מוכר מספיק בארץ: HOUZZ

houzz

כך נראה מסך הפפתיחה של האתר. הכתובת שלו היא www.houzz.com

גונבה שמועה לאזני שהוא הוקם על ידי זוג ישראלים, אבל בכל אופן, אני יודעת בוודאות שבארה”ב האתר הזה הוא הפייסבוק של כל נושא עיצוב ותכנון הבית. אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

הרבה מאוד מעמיתיי הישראלים וגם אני בתוכם כבר מציגים את עבודותינו בפלטפורמה הזאת, אבל הלקוחות שלי עדיין לא מכירים אותה משום מה.

מבחינתי, לאתר שימושים רבים וטובים, ואני מעודדת את לקוחותיי להרשם לאתר ולפתוח בו כרטיס – זה חינם!

באתר נמצאים מיליוני תמונות של בתים (הפוקוס הוא על בתים, לא משרדים או מבני ציבור כלשהם). תמונות של מבטי חוץ ותמונות של עיצוב פנים בכמויות עצומות.  ניתן לערוך חיפושים לפי המון פרמטרים, כמו סוג החדר, הסגנון, הצבעים ומה לא. למשל, אחד החיפושים שערכתי עבור לקוחה היה: “חדר שינה בשחור לבן” (כמובן באנגלית), ומצאתי אלפי רעיונות שעליהם שוחחנו, צירפנו, החלטנו….

ההמלצה שלי היא לפתוח משתמש באתר ועוד לפני הפגישה הראשונה עם האדריכל, להתחיל לאסוף חמרים מתוך האתר, לתוך “מחברות” .. מומלץ גם לעשות מחברת אחת של “בשום פנים ואופן” כדי שתוכלו להראות לאדריכל שלכם מה ממש מאוס עליכם. כשתבחרו את האדריכל שיתכנן את ביתכם, תוכלו לשתפו במחברות שלכם, והן יהפכו לכלי תקשורת מעולה בינכם של זריקת רעיונות.

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ב  HOUZZ   . אמנם רוב המחברות שלי הן פרטיות בשיתוף עם לקוחות, אבל אני מבטיחה להוסיף ולהעלות פרוייקטים מצולמים.

אהבתם?

אלכס

מה דעתכם?

