בית פתוח, חם ונעים

DSCF9589-2

זה הבית של לורי ונמרוד

מי שהיה ביום שישי יכול לראות שלא מדובר במגורים במכולה אלא בבית לכל דבר, צבעוני ומעוצב, מרווח ומזמין. הגיעו הרבה אנשים מדליקים, ישבו והסתובבו בבית

DSCF9581

ישבנו על המרפסת המרווחת, בצל והיה נעים לפגוש אנשים עם ראש פתוח.

מוזמנים לבקר גם בעמוד הפייסבוק: בניה ממכולות – לא מה שחשבתם

וגם בבלוג של בניה ממכולות:

יש שם הרבה החלפת מידע לגבי בניה במכולות.

 

אלכס

וכמובן הצילומים באדיבות נמרוד

2 מחשבות על “בית פתוח, חם ונעים

  1. היי אלכס,
    למי שלא מכיר אותי, שמי דגן ואני הבעלים של הבלוג בניה ממכולות, המפגש האחרון היה מדהים, אני אישית נהנה לראות כמה יותר ויותר אנשים נפתחים לרעיון של בניה ממכולות, ואני באמת רוצה להמליץ לכולם גם לאנשים שלא מחפשים לבנות אבל רק מתוך סקרנות, לבוא לבית הפתוח הבא ולהבין ולראות בעצמכם שבניה ממכולות זאת בניה לכל דבר, זה לא קרוון או קרווילה,
    כי זה לא ממש יעזור כמה נכתוב, נצלם ונסביר, אחרי הכל אין טוב ממראה עניים. אז לכל הסקרנים באשר הם, תמשיכו לבקר בבלוג של אלכס או שלי או בפייסבוק, כי שם אנחנו נפרסם את המועדים לבית הפתוח הבא,

    • הי, דגן
      אתה צודק. טוב מראה עיניים מאלף מילים. יש לכולנו מזל, שלורי ונמרוד הם אנשים כאלה מדהימים, שפותחים את ביתם, ואפשר להווכח כמה הבית יפה ונעים

מה דעתכם?

