על בחירות , אריחים ואנשים נחמדים

הדבר שאני הכי אוהבת בעבודה שלי , ובכלל, לא רק בעבודה, זה להכיר אנשים חדשים ונחמדים.

היום למשל, יצא לי:

איך שמעתי על מקום שנקרא "שיבוצים" איני זוכרת. נראה לי שאיך שהוא האתר צץ ועלה לי באחד החיפושים בגוגל, ושמרתי את הלינק. מאז, אני מדי פעם מבקרת, מציצה, בודקת מה חדש, אבל אף פעם לא היה לי תירוץ להגיע.

עכשיו, כשאני לווה את שלבי הגמר של בית יפה שהולך ונבנה בקדימה, חשבתי שמתאים לנסות ולמצוא בשיבוצים, אריחים לאמבטיה של הילדים.

התקשרתי לשירה, וקבענו פגישה.

"שיבוצים" היא חנות קטנה ומטריפה באיזור התעשיה ליד תחנת הרכבת בבינימינה. והיא מחזיקה אריחי קרמיקה בצורות וצבעים שאין, אין , אין עליהם! ואין כמותם בשום מקום…   הגעתי קצת מוקדם, ונכנסתי לחנות. היה לי זמן לשיחה נחמדה עם שירה, קיבלתי תה וכיבודים….

שירה מעצבת טקסטיל , בוגרת מכללת שנקר בעברה (ממש כמוני) ומיד רואים זאת בחנות. האופן בו היא מרכזת את הקולקציות, הצבעים שהיא בוחרת, השילובים (שיבוצים). העיניים שלי רצו לכל הכוונים, לא ידעתי מהיכן להתחיל….

ImageImageImageImageImageImageImage

מצטערת, צילמתי עם הטלפון……….

 אז הגיעה יעל –

גם היא התבלבלה בהתחלה, אבל עם לווי של שירה, הרבה סבלנות התחילו להתגבש הצורות:

 

IMG_20140528_173032 IMG_20140528_173034 IMG_20140528_173037

IMG_20140528_175528

יעל בוחרת אריחים

יעל ושירה מ"שיבוצים" מתחילות את מלאכת השיבוץ

יעל ושירה מ"שיבוצים" מתחילות את מלאכת השיבוץ

IMG_20140528_172349

בונים מסגרת

IMG_20140528_173032

יעל אוהבת סגולים וכתומים

IMG_20140528_173034 IMG_20140528_173037

קשה לבחור

קשה לבחור

וכך , אחרי כשעה של בחירות, הרכבות ונסיונות הגיע הרעיון לעיטור חדר הרחצה.

בהמשך\ עם התקדמות העבודה, נראה לכם תמונות….

ובינתיים: בקרו באתר של "שיבוצים", תוכלו לראות ולהתרשם מהאפשרויות. באתר גם יש מחירון, כך שאפשר לנסות לעשות חישובים. שירה וטוני נחמדים מאוד. אפשר לנסוע גם ברכבת – התחנה דקה מהחנות וחניה לא מצויה בשפע, בעיקר לא בבוקר.

מחשבה אחת על “על בחירות , אריחים ואנשים נחמדים

מה דעתכם?

