איך בוחרים לקוחות

סתם, סתם, רק צחקתי…אבל כן, יש לי מזל גדול ותמיד מגיעים אליי לקוחות מקסימים. איכשהו
אז הנה דוגמה: לקוחה שלי שוטטה באתר שלי, וראתה שמופיעה שם תמונה ישנה של המודל של הבית שלה. מיד שלחה לי מייל עם תמונות יפיפיות של המודל שבנה בעלה בזמן תכנון הבית. כמובן שהחלפתי את התמונות הגרועות שלי בתמונות היפות

 

: Model (2)

Model (6)

Model (7)

איזה מוכשר, נכון?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ועוד דוגמה:

יצאתי עם משפחה לבחור אריחי קישוט למקלחת של הבנות: הנה היפות עומדות ובוחרות בשיתוף פעולה מופתי את האריחים למקלחת שלהן:

 

IMG_20140711_103711

 

IMG_20140711_103700

איזו נחת, אה?

זהו בינתיים

שיהיה שקט

אלכס

 

מה דעתכם?

