לא סיכום שנה

נמאס לי מכל המיילים והפוסטים שמסכמים את השנה, ומתכננים את שנה הבאה. את זה אני משאירה לרני, הרו”ח.

אני סתם, אספר פה על מפגש אנושי, ואיך רעיונות באים מכל מני כוונים

אז לפני שלשה שבועות בערך, פגשתי את האיש הנמחמד והלבבי הזה:

20141208_114638

זהו לזר אסיה, מחנות שטיחי כרמל   בנמל תל אביב, איש לבבי ונחמד, שהזמין אותי לפגישה בחנות.

כבר טרם הפגישה, אמרתי ללזר: הלקוחות שלי אינם מהאלפיון העליון, אנחנו מתכננים בתים צנועים, לאנשים רגילים ומשתדלים לעבוד במסגרת של תקציבים מוגבלים. אתה עדיין רוצה לפגוש אותי?

ולזר אמר שכן.

אז נסעתי לנמל תל אביב (היה מקום חניה בשבילי). ופגשתי את לזר בחנות

האמת , שבאופן מפתיע, הדבר שעליו נדלקתי בחנות, לא היו השטיחים. כמובן שהשטיחים היו מהממים\ משלל יצרנים ומותגים בעלי שם. אאבל אני נדלקתי על:    לינולאום!

זוכרים את ציפוי הרצפה האפור והמגעיל בכיתות של פעם? לא זה! Smile

שלל גוונים מדהימים בחומר ידיותי לסביבה, בעל משקל קל, בעל עמידות גבוהה לשחיקה ותחושה נעימה. פה בתמונה של לזר זה MARMOLEUM, מוצר אמריקאי , אם איני טועה.

רק תראו איזה שלל גוונים מהממים!

מתאים במיוחד למקומות ציבוריים, מטבחים, אולמות ספורט, בתי חולים ומרפאות, גני ילדחם ובתי ספר!

  20141208_114004את הקטלוג הזה קיבלתי מתנה!20141208_11510120141208_114630

אני מפנטזת, להשתמש בחומר המצוין הזה דווקא למגורים: בתי המגורים הבנויים ממכולות ימיות , יוכלו להינות משימוש בחומר ידידותי לסביבה, ירקו, לא יקר ובעל מראה הי-טקי!

זהו להיום!

לא בא לי על חשבונות נפש…..חוזרת לעבודה

להתראות ב2015

אלכס

מה דעתכם?

