הסלון יהיה עצוב…….

Aqw00CXykSvw3QZWj1EBFDuwR4UvLE1q9QKDqQ6xWeyPAoL9x8SSIwCLWZLilM1-cK1oQlBlHRYyhbO-LF6IHYu6

אתמול

: מתקשר הקבלן: “אלכס, הלקוחה מבקשת ממני לבטל את החלון המזרחי בסלון”…

אני: “מה? זה לא חלון! זאת ויטרינה! לא! “

הקבלן: “טוב, דברי איתה, תחליטו, תודיעו לי, אני חייב להתקדם.”

אני:   מתקשרת ללקוחה: “ שלומית (שם בדוי), מה, את רוצה לבטל את הויטרינה? לא כדאי לך! יהיה חשוך בסלון!”

שלומית: “כן, את חושבת? באמת? אני לא יודעת איך זה יראה“

אני: “ אל תבטלי, אני אשלח לך תמונות של איך שזה צריך להראות בסוף.”

היא: טוב, אלכס, נשאיר את זה איך שזה , אם את אומרת…..

היום:

מתקשר הקבלן: “ אלכס אני לא רואה איפה הצינור של הממ”ד בתכנית”

אני:  “במקום איקס וואי זד….נו, שלומית אמרה לך לא לבטל את הויטרינה?”

הקבלן: “מה,? לא? היא אמרה לי לבטל…..”

אני: ,גוועלד!

מתקשרת לשלומית: “שלומית, מה את בכל זאת מבטלת את הויטרינה?”

שלומית: “ כן, אני פוחדת שיהיה לי יותר מדי אור (?!?!? מה????)

אני: “ לא, שלומית, אל תבטלי את הויטרינה! הסלון שלך יהיה עצוב!!!!”

שלומית: “ עצוב? נו, טוב, אני אודיע לו שישאיר את הויטרינה…..”

מה דעתכם?

