מחירון

עדכנתי את המחירון באתר שלי

. אני  דוגלת בשקיפות מירבית ולכן מפרסמת את המחירון של שירותיי באופן גלוי באתר שלי כמובן שיש שונות מסויימת בין פרוייקט לפרוייקט, אבל אני מאוד הייתי רוצה שאנשים יוכלו להעריך מה תהיה עלות השירות שלי אפילו לפני הפגישה. אל תדאגו, אתם לא אמורים להצליח לקרוא פה את המספרים, זה  מופיע באתר שלי בדף הזה תימחור

באתר יש גם הסבר מפורט יותר על ברכב התמחור

השירות החדש שהשקתי במשרד הוא פגישת ייעוץ ראשונית – טרום תכנונית. הכוונה היא לפגישה של כשעה וחצי עד שעתיים, שיכולה להתקיים או במשרדי או באתר הלקוח, לפי בחירתו, ובפגישה אני אוספת נתונים על הפרוייקט ועל צרכי הלקוח. לאחר הפגישה הלקוח יקבל תוך 48 שעות, דו"ח כתוב  שיכלול פרוגרמה מסודרת של הפרוייקט,  ניתוח של המגרש: זכויות בניה, הפניות,אפשרויות תכנוניות, רעיונות להצבה על המגרש

. דו"ח זה יכול לשמש את הלקוח לצורך עבודה עם משרדנו או כל משרד אדריכלות אחרבאם אותו לקוח יחליט לעבוד עם משרדינו, ינוכה שכר הפגישה הזאת משכר התכנון.

אשמח לפגוש אתכם.

מה דעתכם?

